Alla inlägg under april 2013

Av Carolina - 2 april 2013 21:11

Dagen innan transplantation start!(?)

130402

Ja.. Nu får vi se hur det går! Det jobbigaste just idag är att inte veta om operationen av mun och tänder har läkt riktigt... ??? Får jag åka hem imorgon?(!) eller blir jag kvar till i sommar liksom...?

Så jag vet inte om jag säger hej då till familj och vänner - Fast jag får åka hem med en låda penselin i morgon kväll för att läka det sista,

Eller om jag säger hej då o kramas för att jag ska genomgå det värsta jag, ensam, kommer genomgå i livet och ligga skyddsisolerad ENSAM på ett litet rum tills i Maj.

Eller Gud förbjude(!!) - Att jag inte kommer hem igen...

OCH vad ska jag då packa...? Och hur ska jag kramas...? Hatar å vara sjuk!!! Vill bara må bra...

Förhoppningsvis får jag påbörja mitt försök att göra mitt bästa imorgon!!! Annars om 7-11 dagar eller vad en snabb-kur antibiotika ligger på...

HÅLL TUMMARNA!!! Jag vill få skiten överstökad NU och konsentrera mig på att bygga upp kroppen igen!!!
Och ta tillbaka de 12 år som MS stulit av mig...
Vi får se vad de säger efter kl 11.00 imorgon.

Jag packar för våren 2013.

MS
Ovido - Quiz & Flashcards