Direktlänk till inlägg 6 januari 2013

Nä hörni...

Av Carolina - 6 januari 2013 11:29

Jag är så vansinnigt negativ att jag kommer FÖRSÖKA hålla mig borta från Facebook och andra mer integrerande sociala medier.. Jag är inte den negativa människa jag ser när jag läser mina egna inlägg och tycker inte jag borde få vara det. JAG FÖRAKTAR mig själv just nu! Men jag är ju så nyfiken på alla mina vänner också :-D Men jag ska försöka vara borta. Man borde ha "titt-licens" :-D

Det händer så mycket annan skit också som jag inte kan prata om p.g.a andra skäl. Jag har inga skrupler när det gäller att prata om och skälla om mig, mina hundar eller t.e.x tidningsartiklar.

Men det som stressar mig mer än en blodstamcellstransplantation, cykostatika behandling, håravfall och annat skit - kan jag inte ventillera!! :@ Och DET stressar mig minst lika mycket som själva det jag inte kan ventillera! Låt "oss" säga att jag är fruktansvärt arg, förvirrad i situationen och lite ledsen - MEN MEST ARG OCH STRESSAD!! Och DET var det absolut sista jag behövde!!! :@ :@

Jag vet att det inte är någon annans fel att jag mår svin dåligt och att man så klart måste "se om sitt eget hus", men det är inte mitt fel heller - och ibland kanske man borde svälja sig själv för "a greater good" i någon vecka...

JAG KOMMER ATT SKRIVA PÅ BLOGGEN UNDER HELA FÖRBEREDELSEN av transplantationen så utförligt jag bara kan och har kropp till!! Detta eftersom jag hade svinsvårt att hitta en patient-logg om en genomförd transplantation - Inte ens EFTER en transplantation! :-(
(Jag hoppas det inte beror på att de inte längre finns bland oss...) Så kolla görna min blogg!! :-D Jag kanske inte känner er så vansinnigt personligt, men jag TYCKER VANSINNIGT MYCKET OM ER!!!

Puss å Kram!! <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carolina - 18 oktober 2013 15:12

Sitter med Jonas som vill att vi ska börja "Musikhus-blogga"! Provar från min blogg hur svårt det är att lägga ut på Facebook direkt när man skrivit ett inlägg... :) ...

Av Carolina - 2 april 2013 21:11

Dagen innan transplantation start!(?) 130402 Ja.. Nu får vi se hur det går! Det jobbigaste just idag är att inte veta om operationen av mun och tänder har läkt riktigt... ??? Får jag åka hem imorgon?(!) eller blir jag kvar till i sommar liksom...

Av Carolina - 31 mars 2013 22:22

030331 Knäpper kort på hus och hem + en vaken Mogge Vikesweds rygg så jag inte glömmer hur det ser ut hemma! :) Läggs in för "Huvudmomentet" på onsdag morgon... :( :) Oroar mig för att munnen inte läkt rätt... Det är ett hål efter en utdragen t...

Av Carolina - 9 februari 2013 15:26

De bråkar i alla fall inte om rökningen - De vet att det är jobbigt ändå + att de blir vara glada av att man rör sig - Och ÄTER!! Man får precis vad man vill till sängen! Just nu är det sistnämnda till min nackdel... Men jag får absolut inte gå ner ...

Av Carolina - 9 februari 2013 09:06

110/35 i blodtryck och puls 65!! De tror det är därför jag har extra mycket huvudvärk... För lite kaffe + ryggmärgsvätskeprovetföreslog de!! Det tror jaf oxå!! :-D Gå med droppstäkkbingen å hänta kaffe till nyhetsmorgon! (Det handlade nyss om begrepp...

Ovido - Quiz & Flashcards