Alla inlägg under februari 2013

Av Carolina - 9 februari 2013 15:26

De bråkar i alla fall inte om rökningen - De vet att det är jobbigt ändå + att de blir vara glada av att man rör sig - Och ÄTER!! Man får precis vad man vill till sängen! Just nu är det sistnämnda till min nackdel... Men jag får absolut inte gå ner i vikt tills den FETA kuren startar den 18/2.

OM jag får starta! Har sedan igår fått 2-3 nya skov!! :@ Kan bero på stress... Jag vet mer efter MR och svar på det...

Det som är HELT NYTT är att jag har "Dropp fot" - HELA TIDEN!! :@ Jag går ett steg och vänster fot/ben hänger inte med i steget, så jag måste gå... vansinnigt konstigt!! (Brukar hända om jag gått för långt o gör över när jag vilar! Men ICKE!! :@)

Jag är bortdomnad i/på ansiktet! OCH i tungan + tandköttet/käken!! :@ (Tungan har jag känt de senaste 2 veckorna - till och från, men har trott att d beror på IVF-sprutor och tandvärk/infektion i tandköttet/käken) Fel i käften får jag INTE ha den 18/2 på sista undersökningen - då har jag gjort allt hittills i onödan!! Tyvärr VET jag att käften är under all kritik, så jag gnäller bara på benet senare när doktorn kommer... För då kanske jag får fortsätta den 18:e även om tänder o munhåla får underkänt!! De/Neurologen ser ju på MR vart jag har nya ärr i hjärn-helvete!!! :@ :@

Jo Åsså har jag absolut ingen ordning på händerna!! Bara skakar och fumlar...

Av Carolina - 9 februari 2013 09:06

110/35 i blodtryck och puls 65!! De tror det är därför jag har extra mycket huvudvärk... För lite kaffe + ryggmärgsvätskeprovetföreslog de!! Det tror jaf oxå!! :-D Gå med droppstäkkbingen å hänta kaffe till nyhetsmorgon! (Det handlade nyss om begreppet DIY i samband med Musik/Kunltur! Intressant!! Man kan ju passa på att förkovra sig! ;-D

Men det är err jä*la liv på drop-prylarna!! Ska man lyssna på detta hela dagarna...

Har fått kortison och tabletter mot komnande illamående. Får nu en massavätska i dropp i dropp ca 4 timmar 07.00-ca luch! Hoppasjaf hinner röka innan döds-droppet efter luch!! HOPPAS!! :)

MS
Av Carolina - 9 februari 2013 05:21

Jag är rädd och kanske ångrar mig... ? Nu kommer de snart och stoppar i mig grejer...! ? Ska röka å dricka kaffe... Vansinnig huvudvärk!

Ovido - Quiz & Flashcards